Problemen en oplossingen

Problemen: 1. Als het versturen niet is gelukt

Schermafbeelding: Problemen het opstartscherm indien er reeds een sessie beschikbaar isIndien u een foutmelding krijgt tijdens het versturen (bijvoorbeeld omdat uw verbinding wegvalt):

  1. Sluit u de applicatie volledig af.
  2. Start de applicatie opnieuw. U krijgt dan een melding zoals in het scherm hiernaast.
  3. Kies voor “Verder”. De VerhuisApp zal uw vorige sessie opnieuw inladen. Navigeer vervolgens naar het einde van de applicatie en kies wederom voor de actie zoals genoemd in het onderdeel “Afronden“.

 

Problemen: 2. Opnieuw opstarten

Indien u de VerhuisApp per ongeluk afsluit of uw telefoon schakelt tussentijds uit (bijvoorbeeld omdat de batterij leeg is) kunt u de VerhuisApp gewoon opnieuw starten.

  • Wilt u verder gaan waar u gebleven was? Tik dan -zoals hierboven beschreven- op de knop “Verder”.
  • Wilt u een nieuwe sessie starten? Kies er dan voor om de vorige sessie te verwijderen door op de knop “Verwijderen” te tikken.